Petronela Kočanová

Supply Chain Manager

Mám vyštudovanú Ekonomickú univerzitu v Bratislave, zameranie: účtovníctvo a finančný manažment. Pracujem vo farmaceutickom priemysle viac ako 17 rokov a z toho 12 rokov v logistike, oddelení dodávateľského reťazca.

Mám rozsiahle znalosti v oblasti riadenia procesov dodávateľského reťazca (vrátane plánovania dopytu/ponuky, nákup, fakturácia, logistika, doprava, skladové hospodárstvo, sledovanie KPI, uvedenie nových produktov na trh a prevody). Pracovala som pre spoločnosti ako Novartis, GSK, Genericon a Sandoz. Mám skúsenosti s viacerými medzinárodnými trhmi (SK/CZ/PL). Som zvyknutá pracovať v medzinárodných tímoch, kde využívame zdieľanie osvedčených postupov.

Úzko spolupracujem s ďalšími oddeleniami naprieč firmou ako Finančné oddelenie, Sales a marketing atď. Do STADA som nastúpila v roku 2021 na pozíciu Supply Chain Manager. Mám na starosti portfólio CHC, zákaznícky servis CHC, vedenie a motiváciu môjho skvelého tímu.

Ako by si opísal/la pár slovami kultúru v spoločnosti STADA? Čím je STADA výnimočná a prečo v nej pracujete?

V STADA máme jedinečnú možnosť využívať svoje doterajšie skúsenosti nielen na lokálnej úrovni, ale úzko spolupracujeme aj v rámci medzinárodných tímov na zaujímavých projektoch. Je tu skvelá atmosféra, menšia firma, človek rýchlejšie vidí výsledky, je tu veľká flexibilita a prispôsobovanie sa zmenám a dynamická komunikácia naprieč firmou a zaujímavé projekty, kde zamestnanec môže vložiť aj kus seba, svoj názor a ten je vypočutý. A práve toto si na STADA cením najviac.